april-juni ✧ 2016

vår 2016
 
eftersom att kent skulle lägga ner hade debaser strand en kentkväll som jag, mikaela, becca, och joel gick på. jag bytte jacka och sov över hos alla jag kände ungefär. jag försökte leva snålt, så pass snålt att jag åt havregrynsgröt både till frukost och lunch på jobbet med diverse bär i.
 
vår 2016
 
vi firade becca med pizza och drinkar och annika med lasagne. samma kväll som vi firade annika blev jag övertalad till att skaffa tinder som jag sedan använde flitigt i åtta dagar. helgen därpå firade vi bella på bara enkelt och på söndagen efter gick jag på min första och enda tinderdejt någonsin, med marcus såklart. jag och mikaela åt på hälsocaféet och på valborg jobbade jag min sista dag på sf.
 
vår 2016
 
i maj tog vi ut sommaren i förtid med isglass på balkongen och picknick på djurgården. jag färgade håret lila och gick utklädd som tonks på en harry potter-fest. en helg åkte jag till paris och normandie. annars så sov jag hos marcus konstant och hade väl mest bara sömnbrist men var glad. kent släppte sitt sista album någonsin.
 
vår 2016
 
vi åt lunch i solen på jobbet men jag var trött på att vara inne på ett lager fem dagar i veckan. vi åkte ner till göteborg och såg håkan på ullevi igen och jag fick halsfluss. jag och marcus blev ihop <3 och spenderade rätt mycket tid tillsammans, till exempel åkte vi till gotland en helg och vi firade midsommar ihop.
 
vår 2016
 
jag och mikaela hade kvällspicknick och checkade av årets första dopp. en regnig dag var jag, mikaela, becca och bella på naturhistoriska och efteråt såg vi djungelboken på bio. försommarens soundtrack var naturligtvis kents album, men även en stor andel radiolåtar. 
2016
2 kommentarer
sheimson

mysigt, uppskattat inlägg!! :*

Svar: åh vad fint att höra!! <3
Jasmine Andersson

Mikaela

Så mysiga inlägg <3