vad jag gjorde i december

i december gjorde jag en hel del grejer som jag inte hunnit visa än. här är några:
 
kola + pepparkakor med matti
 
 
kola + pepparkakor med matti
 
jag och mikaela bakade pepparkakor och knäck en kväll. knäcken kokade i nästan två timmar men blev himla god (har fortfarande kvar) och en väldigt bra present också.
 
kent 16/12
 
 
kent 16/12
 
 
kent 16/12
 
jag gick på kents två sista spelningar med några kompisar. själv tyckte jag att det var mest känslosamt den 16e, men ett väldigt bra avslut den 17e. det är så sorgligt att de lägger ner, men jag tycker ändå att det är bra. en ska sluta på topp. och all magi och alla minnen och all musik de skapat finns ju fortfarande kvar.
 
pepparkakshus
 
 
pepparkakshus
 
jag försökte göra ett pepparkakshus i form av en karusell, som jag hade tänkt göra redan förra året. det gick bra tills taket föll i bitar. sen limmade jag ihop det och det stod faktiskt upp ett tag och hade potential att bli klart, men jag gjorde ett misstag och det föll samman igen. då gav jag upp.
 
julbordsknytis
 
 
julbordsknytis
 
jag var på julbordsknytis hos albin. vi lagade massor av julmat, snapsade och så höll jag i ett musikquiz. vi spelade också julklappsleken där jag kammade hem en harry potter-kortlek och en skål med godis.
 
julafton
 
 
julafton
 
och så firade jag julafton under två dagar. det var en riktigt lugn och bra jul i år, den bästa på länge, och jag känner mig supernöjd. allt som allt så var det en väldigt mysig december.
1 kommentar
Mikaela

Mysig december du hade <3

Svar: den var ju <3
Jasmine Andersson