när 2016 blev 2017

nyårsafton
 
för ungefär två veckor sen blev det 2017, och jag var på en himla bra fest.
 
nyårsafton
 
jag kom lite tidigare för att förbereda och laga mat, eftersom att vi var några stycken som skulle äta innan. här satt jag till exempel och sminkade mig och drack sangria. väldigt bra plats för sånt.
 
nyårsafton
 
de andra hade pyntat innan jag kom med vimplar och glitter och ballonger.
 
nyårsafton
 
och med de andra menar jag mikaela,
 
nyårsafton
 
och becca såklart, eftersom att vi var hemma hos henne. mimmi var också med.
 
nyårsafton
 
 
nyårsafton
 
vi pyntade lite till.
 
nyårsafton
 
och tog obligatiriska bilder på pyntet.
 
nyårsafton
 
sen åt vi nyårsmiddag. halvt brända grönsaker i ugn, sallad med granatäpple i, halloumi (och kött för de som äter kött) och några såser. så enkelt och gott. till efterrätt fortsatte vi på temat enkelt, med vaniljglass, maränger, hallon och kolasås.
 
nyårsafton
 
senare kom fler gäster.
 
nyårsafton
 
 
nyårsafton
 
 
nyårsafton
 
 
nyårsafton
 
och så gick det himla fort för plötsligt stod vi i observatiorielunden och tittade på fyrverkerier och kramades och skålade för att vi gått över till 2017. kramade till exempel dessa snygga kompisar.
 
nyårsafton
 
jag och beccan. fråga inte vad jag gör med min hand.
 
nyårsafton
 
och det var fint att fira tolvslaget med dessa två igen eftersom att vi gjorde det i berlin förra året. <3
 
polaroider från nyår 2016
 
när vi kom in igen höll jag och mikaela i ett ganska rörigt men bra musikquiz, och sen dansade vi hela natten.
tack och bock 2016.
4 kommentarer
Mikaela

Gosiga bilder <3 det var ju ett bra nyår. Och ett rätt bra år trots allt bajs.

sheimson

fina bilder, så fint ni hade gjort!

Jeanette

Ser ut som en riktigt bra start på det nya året! :)

Rebecca

ser ut som en perfekt start på året ju :)