kortare och blondare

booth
 
jag har klippt mig! ända sedan sexan (så himla längesen) har jag försökt spara till långt hår. har nu nått till en punkt och insett att det aldrig kommer att hända. så jag lät mamma göra vad som behövdes för att mitt slitna hår skulle få må bra igen, och detta blev resultatet. på det så blekte vi slingor (vi tog i rätt mycket, så det blev ungefär hela håret ändå) så nu är mitt hår nästan som nooras. känner mig så modern.
 
var på en arbetsintervju idag. det kändes bra men jag var så himla trött, kunde inte sova igår. det är så många tankar som snurrar. varför är en egentligen som mest kreativ på natten? speciellt då en verkligen behöver sova. det slutade i en lång lista med alla idéer jag kom på och sen kunde jag äntligen somna. nu tänkte jag fokusera på och organisera lite arbetsprover. kram.
4 kommentarer
Mikaela

Du har ju så himla fint hår, passar dig så bra <3

Mikaela

Du har ju så himla fint hår, passar dig så bra <3

Svar: tack gummis <3
Jasmine Andersson

Becca

Så himla fint!

Svar: Men åh tack!
Jasmine Andersson

sheimson

så fint! och vem vill inte se ut som noora???