en mur med konst

parc de ciutadella
 
här kommer mer barcelona serverat i vintermörkret. en eftermiddagssol, ett berg i bakgrunden och lite streetart.
 
parc de ciutadella
 
 
street art
 
jag och abby gick på promenad till en rätt lång mur jag gått förbi typ en månad innan med min kusin. det var mörkt då så jag kunde inte fota något, men nu var vi i närheten så vi passade på att kolla in den!
 
street art
 
 
street art
 
 
street art
 
 
street art
 
 
street art
 
 
street art
 
 
street art
 
redo för allt. bästa teamet. nåt sånt.
 
street art
 
 
street art
 
en grej jag hade velat göra mer i barcelona var att leta efter streetart. jag har fått uppfattningen av att det finns rätt mycket, men ganska gömt. har en del som jag inte bloggat om än. kanske kommer en dag.
2 kommentarer
amanda maria josefina

sjukt fint.

Svar: javisst! som en liten berlinmur helt plötsligt.
Jasmine Andersson

Mikaela

Alltså den andra bilden <3 så fin <3 muren är även fin.

Svar: tack gomman <3
Jasmine Andersson