vad jag...

Untitled
 
 
Untitled
 
 
Untitled
 
tittar på:
☀ Videor på Youtube när olika personer målar och delar med sig av tankar och tips. Har märkt att de har en väldigt lugnande effekt på mig, lyssnar/tittar ungefär alltid på det när jag målar.
☀ Tasty-videor. Vet inte hur många gånger jag sett färdig bulldeg eller någonting bli deep fried. Fastnar alltid vid dessa, pga så lätta och snabba att konsumera.
 
lyssnar på:
Zaras nya album, såklart
Beyoncé - Partition, är helt fast just nu
☀ Samt en otippad låt: Carola - Säg mig var du står
 
köper:
☀ Enligt min bankapp går jag bara till matvarubutiker, hehe
☀ Spotify, Netflix, Läkare utan gränser, Photoshop etc, sånt som går på autogiro
 
skriver ner:
☀ Att göra-listor, hela tiden. Till exempel vad jag ska göra idag eller vilka arbetsprover jag ska göra till de skolor jag ska söka
☀ Alla tankar som stressar och förvirrar mig, känns alltid bättre efter att ha skrivit ut allt svart på vitt
☀ Idéer till målningar/teckningar
☀ Inläggsidéer till bloggen
 
längtar efter:
☀ Den dagen då jag är klar med alla arbetsprover, åh så skönt
☀ När jag har mer pengar igen så att jag kan resa <3
☀ Sommarstockholm! Värme! Parker! Trädgården! Ja!
☀ Att flytta hemifrån
 
Inspiration till listan hämtad från Elsa
2 kommentarer
Emilia

Svar: Åh tack! Ja men eller hur, det är något magiskt med Barcelona alltså!

Mikaela

hehe var det jag som orsakade carola

Svar: nä.. olivia lyssnade på den för jättelängesen och så tipsade julia (www.prick.blogg.se) om den så ville lyssna
Jasmine Andersson