vad jag gör just nu + nytt material

Måndag! Jag sitter vid mitt skrivbord som vanligt, min rygg gillar nog inte det men det är här jag får mest gjort. Idag har jag pysslat med lite diverse saker, gillar känslan av att vara lite viktig och *skicka mail* till olika personer. Jag har bland annat mailat några färdiga arbetsprover till min gamla bildlärare från gymnasiet! Jag frågade nämligen henne om hon kunde ge mig lite konstruktiv kritik. Vet att de som fått se det jag målat är ärliga, och ni peppar mig så himla mycket, men ibland måste en få lite kritik från ett proffs. Det tror jag blir bra.
 
Senare idag ska jag jobba. Jag gick med på att jobba nästan hela den här veckan, hej duktig ny anställd, och har därför väldigt mycket att göra de dagarna jag är "ledig". Jag är i slutet på kursen jag går så det är extra mycket att göra där, samt arbetsproverna som jag håller på med. Stundvis går det långsamt, men framåt går det. Jag känner en ny sorts pepp i och med att jag har mitt nya jobb nu och framförallt att det är vår tror jag. Allt känns lättare då. 
 
Untitled
 
Jag tänkte även visa några nya saker jag köpte för att få igång målandet ännu mer. För tillfället har jag bara väldigt basic färger att jobba med, så jag köpte till en grön och en lila. Sen köpte jag även lite nya penslar, då de jag har är typ hundra år gamla, och en ny, vit poscapenna för min gamla har slutat fungera.
 
Nu ska jag plugga lite innan jag ska till jobbet. Ha en fin måndag.
2 kommentarer
Bella

Hoppas att du hade en bra måndag och att din tisdag har varit toppen, kram!

Emilia

Svar: Glad jag blir för din skull, det är verkligen en skön känsla! Din blogg är SÅ fin förresten!

Svar: Men tack vad snällt! <3
Jasmine Andersson