påskhelgen

Hj
 
I helgen var det påsk, och det blev vinter igen. Jag åkte ut till landet på fredagen med pappa, hans flickvän och Marcus. Den viktigaste platsen jag har, och nu visade jag den för honom. Vi gick in i min farmors hus, vi gick på stigen ner till Korsudden där vi spred hennes aska för två år sen, vi gick till båthuset som min farfar byggt och så tittade vi på utsikten från utkiksberget. Samt att jag försökte lära honom vad mina farbröder heter och vem som bor var. Det var svinkallt, men vi grillade korv och åt dessa utomhus. Kände mig som en renlevnads- eller naturmänniska typ.
 
Untitled
 
Annars jobbade jag faktiskt resten av helgen, och på söndagkvällen åt jag påskmiddag och hetspluggade jag en uppgift och skickade in den 23.59. 😎  Alltså KUNDE inte fortsätta detta inlägg utan den emojin. Det gick bara inte. Hoppas att ni hade en fin påskhelg oavsett om ni firat eller inte, jobbat eller varit lediga. Puss å kram.
2 kommentarer
Emilia

Svar: Tack!! <33 Blir så glad verkligen, puss!

Mikaela

vill verkligen till din viktigaste plats <3

Svar: du ska <3
Jasmine Andersson