en sån där vårig lista

2
 
Har våren börjat som du tänkt dig?
Kanske. Hade väl inte tänkt mig något speciellt. Det tar
så lång tid innan den kommer helt bara.
 
Hur såg ditt liv ut förra våren?
Jag jobbade på ett lager, hade precis sagt upp mig från
mitt extrajobb på SF, och gick på några trevande första
dejter med Marcus.
 
Hur hoppas du att våren blir i år?
Solig, blommig, kreativ.
 
Hur hoppas du att ditt liv kommer se ut nästa vår?
Jag hoppas såså mycket att jag går vårterminen på
Nyckelviksskolan.
 
Vad är ditt vårplagg nummer ett?
Min långa, svarta kappa från Monki.
 
Hur förändras musiken du lyssnar på under våren?
Inte alls? Kanske peppigare? Inte analyserat detta.
 
1
 
 
Har du några särskilda vårprojekt?
Arbetsproverna är ju ett ständigt projekt, varav vissa
börjar lida mot sitt slut (första skolan har deadline på 
fredag!!!)
 
Vad önskar du dig i vår?
Mindre ångest, fler penseldrag.
 
Föredrar du våren eller hösten?
Hösten för att det inte är lika varmt som på sommaren,
men samtidigt våren för att det blir ljusare och varmare.
Kan inte bestämma mig mellan september och maj.
 
Vem/vad är din vårförälskelse?
Fjärilar, och alla blommor.
 
Tre saker som stoppar vårkänslorna?
Minusgrader, snöflingor, gråa moln.
 
Har du redan några sommarplaner?
Inget som är bestämt, men några lösa idéer.
0 kommentarer