en sån där höstig lista

vad är det bästa med hösten?
övergången mellan sommar och höst när luften får en
annan doft. svenska äpplen i matbutikerna. kreativiteten.
satsumas!!! mörkret. halsdukar. strumpbyxor.
 
vad kommer du äta i höst?
så billig mat som möjligt, nu när en är student. men
även paella och tapas.
 
vad kommer du dricka i höst?
men hallå, cava.
 
vad gör du om dagarna egentligen?
jag läser spanska på en språkskola mellan 9-13.
efter det så varierar det ganska mycket.
 
vad gjorde du vid den här tidpunkten för ett år sedan?
jag hade nästan precis börjat jobba heltid på ett lager,
samtidigt som jag jobbade extra på sf. det var mycket
jobb helt enkelt.
 
vad läser du?
spanska, såklart. men tog med mig norwegian wood
som stått och dammat helt oläst i min bokhylla
alldeles för länge.
 
vad tittar du på?
först och främst ska jag se klart game of thrones,
har bara ett avsnitt kvar nu. men efter det? kanske
borde bocka av något på min filmlista.
 
vad var bäst med sommaren?
att se coldplay och beyoncé, picknickar i rålis och
tanto, resorna till frankrike, gotland och vietnam.
att jag träffade m. trädgården och födelsedagsfiranden.
 
vad har du för höstplaner?
min plan är att göra exakt vad jag vill i höst. det är allt.
1 kommentar
Mikaela

Mysig lista!! Alltså vet att jag säger att allt du gör är mysigt men så äre ju, min mysiga person <3

Svar: <3
Jasmine Andersson