juli-september ✧ 2016

sommar 2016
 
började juli med att se coldplay för första gången och det var så himla bra. jag övningskörde mycket med pappa efter jobbet och hade spelkväll hos marcus. pokémon go släpptes och jag var en av dom som spelade intensivt i två veckor och slutade sen. men det fick oss ut på promenader varje lunch i alla fall. jag och sheima anordnade en överraskningsfest för mikaela när hon fyllde år.
 
sommar 2016
 
var på trädgården en del och åkte till värmland en helg och myste med ida och hade kräftskiva där. gjorde somriga grejer som att ha picknickar i olika parker och bada. jag testade sushi för första gången och blev förälskad (är fortfarande). i slutet av juli såg jag beyoncé och det var den bästa konserten jag varit på någonsin.
 
sommar 2016
 
jag tog med mig marcus och mikaela ut till siggesta gård för minigolf och glass. hade mysigaste dygnet med mikaela när vi åt tacos, gjorde chokladbollar och analyserade musikvideos i flera timmar. vi hade aw på jobbet och samma kväll gick jag på kräftskiva. spenderade en kväll med paddorna på gröna lund.
 
sommar 2016
 
jag och mikaela airbnbade en källare under way out west. det regnade kolossalt mycket men vi såg sia och det var det värt. vi gick på botaniska trädgården i gbg och tillbaka i stockholm åt vi supergod pasta för att annika skulle flytta till östersund för plugg. jag berättade då om att jag skulle åka till barcelona och plugga spanska. marcus fyllde år och vi åt pizza och lekte maffia hemma hos mig. i slutet av augusti var det som vanligt popaganda, men i år var första gången jag bara gick ena dagen. jag slutade jobbade på lagret.
 
sommar 2016
 
jag åkte till vietnam med marcus, albin och wille och var borta i 13 dagar. vi bodde i hanoi men åkte till halong bay, hoi an och sapa. det var första gången jag var utanför europa och definitivt någonting som jag vill göra igen.
 
sommar 2016
 
de två sista veckorna i sverige innan jag åkte till barcelona tog jag det lugnt. olivia kom till stockholm och vi åt grekiskt på hennes födelsedag. åkte sedan ner till linköping för att hälsa på henne och se kent inleda avskedsturnén. försökte träffa alla jag tycker om innan barcelona. såg justin bieber av någon anledning. under sommarmånaderna lyssnade jag konstant på beyoncés album lemonade. sinnessjukt bra.
2016
2 kommentarer
sheimson

fint!! såå häftigt att ha sett sia dör

Svar: men asså GUD ja
Jasmine Andersson

Mikaela

Men alltså!! När jag läser dom här inläggen så låter ju det här året så mysigt!!! Du har ju gjort så mycket (och jag)!! En glömmer ju. Tänk att vi har sett både sia och bey. Dör ju lite.

Svar: veeeet!! det låter som att en har värsta livet när en komprimerar ihop allting såhär.
Anonym