precis just nu.

october

precis just nu känner jag mig lite trött. men utvilad. avslappnad. nervös.

precis just nu drömmer jag om en egen lägenhet.
 
precis just nu är jag glad över att det är helg! och dessutom min lediga helg!

october

precis just nu är jag nervös för framtiden. den är stor och läskig.

precis just nu är jag ledsen över att jag knappt har någon fritid längre. och lite andra grejer som jag inte vill prata om här.

october

precis just nu är jag sugen på naturgodis! det är så allvarligt att jag funderar på att åka och köpa det en halvtimme bort och sen åka hem igen.
 
precis just nu är det finaste jag vet att hösten är här. och håkan hellström på ullevi 2016.

october

precis just nu i livet jobbar jag ca 200h per månad och trivs ändå. har ingen aning om vart jag ska men nu fyller jag på mitt sparkonto i alla fall.

precis just nu är jag stressad över att min drömutbildning släpper in 4-6 elever. vartannat år. och nästa gång är 2017.

october

precis just nu äter jag helst någonting varmt. typ woken jag ska laga ikväll! eller satsumas. alltid satsumas.

precis just nu längtar jag efter att få ihop malmbyrån vi köpte hem igår. lovade mig själv att aldrig mer äga en malm men nu står en här med ikeamanualen i ena handen och en skruvdragare i den andra. hejs!
2 kommentarer
jenna

vad vill du gå för mystiSK utbildning??? nu blir jag nyfiken.

hoppas allt är bra med dig!! det e synd att vi ej har så bra kontakt längre! kram på dig.

Svar: haha åh vill typ inte ens berätta. men har velat gå den sen i mars (och då var det försent att söka in till nu i höst), och ja. svårt. men ska ju såklart söka in, och har inga problem med att börja plugga när jag är 23. frågan är bara vad tusan jag ska göra tills dess?!ja det är tråkigt!! vi borde prata mer <3 "synd" att du fick biljetter till den 5e och inte den 4e, annars hade vi kunnat ha ett fett camp i kön haha. kram. <3
Jasmine Andersson

sheimson

mysig lista och fina bilder. allt kommer att bli bra, ge aldrig upp dina drömmar! alltså ALDRIG. kram <3

Svar: det kommer jag inte! det har aldrig känts så rätt med en utbildning, men det är segt att det är så lång tid dit och svårt att komma in. har inga problem med att börja när jag är 23, frågan är bara vad jag ska göra tills dess. och om jag ens kommer in.. kram <3
Jasmine Andersson