when you were lost I followed right behind

Fick det här fina halsbandet av min syster igår. Hon har ett likadant och det ska symbolisera vårt systerskap, men även allt som har hänt med farmor och vår båtluff. Tycker att det är så himla fint.
 
Har valt att vara internetfri ett tag, lite halvt. Läst bloggar och kollat instagram, men inte synts själv. Försöker bli av med pressen att alltid synas överallt, ångesten över att kanske bli bortglömd om jag inte instagrammar regelbundet. Så jag försöker med att bara inte bry mig om något alls. Vilket resulterar i att jag inte städar mitt skrivbord och går och lägger mig alldeles för sent om nätterna. Istället för internet har jag
 
» startat upp bokklubben igen, jag läste ut vår första bok (som jag började med i november...) och läste ut en annan (har gjort inlägg om båda som inte fått bli publicerade) och så började jag på en ny igår, bokklubbens första bok! Eller andra, om man vill se det så. Tar mer om det en annan gång.
 
» köpt en flygbiljett till Aten. Den 17 maj åker vi, alltså 66 dagar kvar till medelhavsvärme, sockerbitshus, grekiska sallader, vandringar, solvarm hud, båtturer och SEMESTER.
 
» varit på arbetsintervju för ett extrajobb och väntar även på svar från ett annat jobb som jag SÅ gärna vill ha.
 
...och på fredag åker jag till Värmalnd och min bästaste Ida. ♥
 
1 kommentar
Klara

Åh, jag vill också boka utlandsresa!

Vad smart med en halvt-internetfri period. Det tror jag att många skulle må himla bra av. Då kan man liksom begränsa sig till det man verkligen känner att man får ut något av och lägga ned slösurfandet (det är ju egentligen så onödigt och inte alls särskilt rogivande!?).