en apriltisdag.


Igår hade jag en riktigt mysig dag.


Jag och Mikaela åkte in till stan för att fota Kungsträdgårdens nyutslagna blommor. Trodde vi. Obs, det är typ endast en gren som slagit ut så hetsa inte.


Men lite rosa var det ju i alla fall, och bara det ger ju vårkänsla.


Sen gick vi runt lite i butiker. Jag köpte en foundation och letade efter nya solglasögon (typ omöjligt mvh kräsen). Efter det tog vi tunnelbanan till Gamla stan.


Vi skulle till Västerlånggatan, eftersom att det var Free Cone Day.


Men eftersom att kön var ca lika lång som gatan och vi redan köat för många timmar av våra liv valde vi att gå vidare.


Närmsta ställe var detta! Och hit går man ju inte allt för ofta.


Så vi gick och kände på alla böcker, allra mest på Harry Potter. Omslagen högst upp i mitten är förresten de finaste jag sett.


Sen promenerade vi runt lite bland kullerstenarna i Gamla stan, sååå himla fint där. Skulle ju inte tacka nej till en lägga där alltså.

Mer får ni se en annan dag! Nu tänkte jag ta mig en till kopp te och tvätta lite arbetsskjortor eftersom att jag tagit ett extrapass på jobbet imorgon. Puss och godnatt.
 
1 kommentar
sheimson

så himla kul med bildinlägg! och otroligt fina foton, fantastisk ny kamera :)