ett nytt kamerafodral

i julklapp fick jag ett kamerafodral av min syster. det blev precis så som jag ville ha det! 
 
Untitled
 
jag ville inte ha en vanlig kameraväska för det tar så mycket plats i väskan, och det tar onödigt lång tid att krångla upp kameran ur väskan varje gång jag vill fota. på det här sättet tar kameran lika mycket plats med eller utan fodral, samtidigt som den skyddas mot stötar utifrån.
 
Untitled
 
det är dock beställt från ebay så kvalitén är inte helt pålitlig kanske. har inte märkt något än förutom att knapparna är extremt svåra att få upp. men annars är jag så himla nöjd. <3
2 kommentarer
Becca

Fint! Det är samma fodral jag har (också eBay), men jag har ljusare. Tycker att kvalitén är helt ok! Har hittills inte gått sönder och jag har nog haft min i över 1 år :)

Svar: Jag tänkte att du hade ett liknande! Skönt att höra att det inte gått sönder :)
Jasmine Andersson

Mikaela

Så fint och praktiskt!

Svar: ja visst!
Jasmine Andersson