en seg söndag.

Vy från Västerbron 2012.
 
Äntligen är hela himla jobbveckan över och jag har två dagar ledigt innan det är dags att kriga fem dagar till. Idag har varit en lång dag, nio och en halv timme, med halva tiden huvudvärk. Många otrevliga och oförstående kunder som inte inser att jag bara gör mitt jobb och dessutom mitt bästa för att de ska ha en trevlig upplevelse. Men det kom även många trevliga såklart.
 
Så snart ska jag gå och lägga mig och sova längelänge imorgon. Hade även tänkt förbereda några inlägg här och så ska jag även åka in till stan med mamma. Hennes mobil har lagt av så vi ska kolla upp det. Vi ska även hälsa på en av hennes vänner som bor i drömmigaste lägenheten på Hornsgatan.
 
1 kommentar
sheimson

usch vad onice när man gör sitt allra bästa och får noll tacksamhet/uppskattning

Svar: Ja verkligen. :(
Jasmine Andersson