barcelona genom snapchat – del två

Hola! Det är fredag, och det är maj. <3 Här kommer lite mer Barcelona.
 
barcelona + snapchat
 
När Ottie var och hälsade på mig satt vi på diverse uteserveringar och drack sangria eller cava, och åt tapas. Till vänster kortspel och patatas bravas på Passeig de Gracia, till vänster på La Luna med livets mest fyllda copa de sangria. FANTASTISK.
 
barcelona + snapchat
 
Juice, kakor och apelsiner på La Barceloneta, och till höger superdejtig första Barcelonakväll med Marcus. Nej men ärligt, det fanns en trubadur.
 
barcelona + snapchat
 
En superäcklig ramen. Har aldrig ätit ramen innan och känner inte att jag vill göra det igen heller efter den här. Till höger desto bättre måltid, vegetarisk paella och sangria med Mikaela.
 
barcelona + snapchat
 
En gosig bild uppe vid Bunkers del Carmel, vars utsikt syns till höger.
 
barcelona + snapchat
 
En väldig röra blev det när jag fick veta att vi behövde flytta ut från lägenheten pga en gasläcka. Kändes så himla oklart och obehagligt? Flyttade aldrig tillbaka till Farell 25.
 
barcelona + snapchat
 
Livets godaste fish&chips på The Fish and Chips Shop (på Carrer de Rocafort 70). TIPS. Till höger när jag, mamma och Olivia testade solglasögon i en turistig shop där en inte fick ta bilder. Ops.
 
barcelona + snapchat
 
Mamma. <3 Till höger min drömväska som jag hittade när vi strosade längs Passieg de Gracia. Ju längre vi gick, desto dyrare blev det.
 
barcelona + snapchat
 
Ångrade mig sedan och ville ha den här pärlan. :--) Till höger mamman, vi testade patatas bravas och paella. Så bra grejer ärligt.
 
barcelona + snapchat
 
En annan dag var vi i Las Arenas, jag blev sminkad av en sminkös på Sephora ?? och sen drack vi naturligtvis SANGRIA. Och om ni undrar, ja – jag drack sangria varje dag.
 
barcelona + snapchat
 
Avslutningsvis har vi två bilder som summerar de två sista veckorna väldigt bra. Jag tog spanskan sjukt seriöst och hängde med Abelina i mitt rum på residenset konstant. Vi åt pizza eller sushi, och drack uppenbarligen cava ur koppar. Litade inte på att de andra i huset diskade ordentligt så använde min egen kopp. :-)
0 kommentarer