när det var vinter & vi var solnabor

winter in solna
 
i januari flyttade jag ihop med marcus. bara tillfälligt dock, då min kusin bara hyrde ut sin lägenhet under en månads tid. det var lite utav en utmaning att plötsligt bo ihop, men vi har utmanat vårt förhållande innan (dvs, jag åkte till ett annat land i 10 veckor) så vi tänkte att vi skulle klara det. nu är vår provmånad slut.
 
winter in solna
 
jag ska inte ljuga, det var en utmaning. vi har gjort på olika sätt hemma och nu skulle vi bestämma vems sätt som var bäst. det var svårt, speciellt för mig tror jag. men jag tycker att vi klarade ut det bra till slut.
 
winter in solna
 
 
winter in solna
 
 
winter in solna
 
 
winter in solna
 
det var trist att flytta ut, idag för en vecka sen. vi blev vana att bestämma själva, bjuda över kompisar på spelkvällar mitt i veckan och diska direkt eller nästa dag utan att någon sa till. men speciellt tråkigt är det att inte kunna vakna upp bredvid honom varje dag.
2 kommentarer
Jeanette

Ja det är verkligen det bästa med att bo tillsammans med den man älskar. Att få vakna upp varje dag bredvid varandra är så otroligt mysigt!

Svar: Ja det är det verkligen!
Jasmine Andersson

Mikaela

Åh så gosiga bilder <3