skissbokssöndag #2

skissbok #2
 
Har knappt skapat alls i veckan, har jobbat väldigt mycket och hade riktigt jobbiga blockeringar flera gånger. Men jag lyckades göra något som jag tycker himla mycket om att göra, nämligen måla fjärilar. Jag försökte fokusera på att det inte behöver bli exakt likadana vingar, och testade mina akvarellpennor. Mina favoriter blev den rosa i mitten för att den är så oregelbunden, och den gröna för att den var så annorlunda mot de andra.
 
Tänkte först inte använda tuschpenna för att göra konturer, men kunde inte hålla mig. Det blir bättre då tycker jag. Förstår att dessa inlägg kanske är sjukt ointressanta för de flesta men jag tror att de kommer hjälpa mig, plus att jag vill reflektera mer över det jag skapar. Nu måste jag sätta mig med mina arbetsprover.
 
skissbok #2
1 kommentar
Mikaela

Skissbokssöndag är en så bra grej ju!!!!

Svar: ja vad bra!!!
Jasmine Andersson