nya färger.

Untitled
 
de senaste dagarna har vi målat om hemma och i och med det känner jag mig äntligen lugn inuti. det har varit mycket pyssel här hemma och nu står allt på plats.

Untitled

vi har sålt min och min systers sängar, jag har flyttat från min pappa till min mamma på heltid, vi har tagit hit min systers säng från pappa, eftersom att hon bor i linköping nu. vi har satt upp hyllor och möblerat om. och nu även målat om. nu känns det äntligen som mitt rum, min plats.

Untitled

i julklapp gav vi mamma målarfärg. att vi skulle måla om vardagsrummet. i fyra dagar var målarfärg allt vi höll på med. i vardagsrummet blev det gråa toner med en fondvägg, och i mitt rum målade vi om en grön vägg till lila. känns lite som när jag var 10 år och fick välja tapeter till mitt rum. valde, såklart, lila.
 
1 kommentar
ISA

Men så kul att fixa och ha sig, ett litet projekt! :D