en måndag i juni.

då jag precis hade varit på en arbetsintervju i midsommarkransen (och blivit felinformerad om vad som söktes, dvs en utbildad förskolelärare) och därför var det inget för mig. nåja. istället åkte jag till söder.
 
måndag.
måndag.
 
jag köpte mig en chailatte på espresso house och promenerade sedan längs hornsgatan.

måndag.
måndag.
måndag.
måndag.

stockholm. <3

måndag.

på hornsgatan mötte jag upp mamman och hon hängde med mig när jag köpte en ny telefon! har försökt kämpa emot apple och deras försök att fucka upp mig telefon så att jag ska köpa en ny, men nu kunde jag inte hålla mig längre. så nu kan jag göra saker på min telefon igen!! den är så snabb att jag inte ens hinner med ibland.

sedan gick vi och köpte pommes (de var helt magnifikt krispiga på utsidan och mjuka inuti) och blommor för 10kr/styck på mariatorget.

måndag.
måndag.

sedan åkte vi hem igen och jag sålde min säng. mer om det en annan gång! kram.
0 kommentarer