fångad av en stormvind.

Hallå. Här sitter jag (obs sjuk och eländig, ej fab som på bilden nedan) och försöker komma på hur jag tappade mitt bloggflow. Kommer helt enkelt inte fram till något. Eller ja. Jag jobbade ju en vecka i streck där så kan ha med det hela att göra. Plus att jag nu varit sjuk samt hos min syster i Linköping.
Idag var jag och shoppade för min lön. Köpte en jacka (asså ÅH ska visa den imorgon), ett fotoalbum för mina tågluffsbilder och en julklapp till farmor. Väldigt produktiv dag alltså. Har ingen som helst aning hur jag ska klara av London. Kommer ha en budget på 100kr om dagen typ. Vi har även köpt biljetter till Harry Potter Studio Tour, de var dubbelt så dyra än vanligt pga nån vinterspecial. Är SÅÅ TAGGAD men fyfan vad detta ruinerar mig. Jaja, lite ska en väl leva. Bjuder på en kattselfie i brist på bilder. Ps, lyssnar sönder på denna just nu. Godnatt.

0 kommentarer