and beat the darkness into light.

Åkte hem från jobbet idag, sjuk. SÅ typiskt att en alltid blir sjuk så fort en säger "jag blir aldrig sjuk". Gick förbi ikea, pga jobbar bredvid, och tittade på julgrejer och handlade lite ljus eftersom att det är December snart. Har legat på soffan största delen av tiden dock, där jag avverkat säsong fyra av Friends och ätit godis. Pga fredag. Det var längesen jag var hemma en fredag, skulle vilja äta tacos för en gångs skull.
Imorgon åker jag till Linköping!! Ska träffa min lillasyster och vi ska se Hunger games. Är så glad att jag inte jobbar denna helg, pga kommer vara sååå mycket folk. Men om tio dagar är det December och jag kommer jobba 120 timmar, vilket är typ 20-30h mer än vanligt för mig, och jag är borta hela första veckan. Typ ledig en dag i veckan. Menmen; <3LÖN<3.
 
0 kommentarer