i väntan på lönen

Har levt på under 100kr den senaste veckan, men om sju minuter kommer lön och csn! Här sitter jag och undviker ett tråkigt grupparbete genom att göra fina collage av saker jag vill köpa. Snart kommer jag passa in i håkan-fan-facket eftersom att jag den senaste tiden börjat drömma om en kånken och dr martens.. men äh. Skulle i alla fall vilja ha en svart, men de är ju sååå dyra. Tittar på ebay ibland efter billiga, men känns fortfarande läskigt att köpa saker därifrån. Skorna är Nike Air Force och är också fasligt dyra och redan där skulle mina pengar ta slut. Kan dessutom inte avgöra om jag tycker att de är sjukt snygga eller helt enkelt skitfula? Tror dock att de kan göra sig bra när de blivit lite småslitna. Kjolen är från h&m, men finns inte kvar längre. Behövde i princip bara bilden (vit bakgrund till collaget, hallå), den kjolen jag vill ha ser ut såhär och är i chiffong.
 
Men nu får det vara nog, dags att hetsplugga innan jag ska sova. Puss.
0 kommentarer